Aug 17 2017

Ο κουρέας της Σεβίλλης

Το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν την όπερα «Ο Κουρέας της Σεβίλλης» του Τζοακίνο Ροσσίνι,ένα από τα πιο αγαπημένα έργα του ελληνικού κοινού ,που επέστρεψε στην Εθνική Λυρική Σκηνή μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Φραντσέσκο Μικέλι .Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να «γνωρίσουν» έναν σύγχρονο, ανατρεπτικό Κουρέα,αφού ο σκηνοθέτης επιχείρησε να φέρει την ιστορία του Φίγκαρο στην ψηφιακή εποχή, φωτίζοντας τον -μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας- κόσμο της Ροζίνας. Το έργο δε χρειάζεται συστάσεις. Η πνευματώδης, σβέλτη και ιδιαίτερα μελωδική μουσική ντύνει μια σειρά από κωμικές καταστάσεις, καθώς ο κουρέας Φίγκαρο βοηθά τον κόμη Αλμαβίβα να παντρευτεί την όμορφη Ροζίνα, η οποία κατοικεί με τον ηλικιωμένο προστάτη της Δόκτορα Μπάρτολο, που την προορίζει για τον εαυτό του.Η μελωδία,ο ρυθμός,η αρμονία της εμπνευσμένης μουσικής του Ροσσίνι συνεπήραν τα παιδιά μεταφέροντάς τα στον κόσμο του Κουρέα,έναν κόσμο ηδονιστικό, κυνικό, γεμάτο εγωπαθείς ανθρώπους, όπως ακριβώς το κοινωνικό εκείνο περιβάλλον στο οποίο έζησε ο Ροσσίνι στην καθημερινότητα της νιότης του στην Ιταλία. Το χρήμα κινεί τα πάντα: ο Αλμαβίβα πληρώνει τους κανταδόρους, δωροδοκεί δύο φορές τον Ντον Μπαζίλιο και αμείβει γενναιόδωρα τον Φίγκαρο, ο οποίος εξηγεί πόσο καλύτερα λειτουργεί και μόνον στην ιδέα του χρυσού. Διακόσια χρόνια αργότερα, είναι πασιφανές πως λίγα πράγματα έχουν αλλάξει στον κόσμο…

* Μέσα στο διάστημα των 200 ετών ο Κουρέας της Σεβίλλης, έχει καταφέρει να καταγράφεται ως ίσως η δημοφιλέστερη κωμική όπερα όλων των εποχών και σίγουρα ως μια από τις πλέον απολαυστικές όλων.

Jun 26 2017

Το βίντεο του προγράμματος “Αγωγή στη Συγχώρηση”

Στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος σε συνεργασία με το Παν/μιο του Μadison του Winsconsin “Αγωγή στη συγχώρηση” και υπεύθυνη την κα Πέλη Γαλίτη. Το βίντεο κάνει μια αγαπητική και συγκινητική διαδρομή σε όλη την ελληνική ιστορία για να καταδείξει το εύρος και το βάθος της ελληνικής ψυχής….

Jun 14 2017

Πρόσκληση για την βράβευση του σχολείου μας

Jun 12 2017

Αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα φοίτησης είναι αναρτημένα στα γραφεία του 1ου Γυμνασίου Κορίνθου.

Παράδοση βαθμολογίας

Τρίτη 13/6/2017 μετά τις 12:00,

Πέμπτη 15/6 σε εργάσιμες ώρες από τις 8:30 το πρωί.

Τετάρτη 21/6 σε εργάσιμες ώρες από τις 8:30 το πρωί.

Για αναβαθμολόγηση γραπτών 13/6/2017 8:30-13:45  και 14/6/2017 από 12:30-13:45.

Jun 04 2017

Εκδήλωση μνήμης για την Άλωση της Κωνσταντινούπολης(29 Μαΐου) και την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου(19 Μαΐου)

Τη Δευτέρα 29/05/2017 διοργανώθηκε στη νέα αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου Κορίνθου εκδήλωση με θέμα “Μάιος: Ημέρες Μνήμης της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης και της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου“.

Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για την άψογη εκδήλωση.

Apr 03 2017

Γιορτή 25ης Μαρτίου

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ( ΜΑΙΝΑΛΟ – ΤΡΙΠΟΛΗ)

Την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017 με τη συμμετοχή της Α΄ και Β΄ τάξης πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη του σχολείου μας στο νομό Αρκαδίας.  Οι δύο επιλεγμένοι προορισμοί ήταν το χιονοδρομικό κέντρο του Μαινάλου και η πρωτεύουσα του νομού, η ιστορική Τρίπολη. Η εξόρμησή μας αυτή έγινε στα πλαίσια των μαθημάτων της Γεωγραφίας και της Ιστορίας.

Η εκδρομή οργώθηκε από τον διευθυντή του σχολείου μας κ. Γεώργιο Νανόπουλο (Φυσικό), ενώ ως συνοδοί συμμετείχαν οι καθηγητές: κ. Γεώργιος Πανταζής (Φυσικός), κα Μπάκουλη Μαργαρίτα (Φυσικός), κα Παπαντωνίου Γεωργία (Φιλόλογος), κα Θεοδωράτου Ευγενία (Φιλόλογος) και κα Αντωνοπούλου Κυριακούλα (Μαθηματικός).

Εξορμώντας από το χώρο του σχολείου…
φτάσαμε γύρω στις 10.30 στο εντυπωσιακό χιονοδρομικό κέντρο του Μαίναλου. Το πανύψηλο βουνό,  βασίλειο του αρχαίου θεού Πάνα, με τις δεκάδες κορυφές, τις βαθιές χαράδρες και το εντυπωσιακό ανάγλυφο  πραγματικά μας άφησε άφωνους! Μια κατάφυτη χιονισμένη πλαγιά από έλατα έκανε τους περισσότερους από τους μαθητές να δοκιμάσουν τις αντοχές τους στην ορεινή πεζοπορία . Οι λιγότερο τολμηροί αρκέστηκαν στο να απολαύσουν το χιονοπόλεμο με τους φίλους τους αλλά και να επιδοθούν σε ιδιαίτερες δημιουργίες με «πρώτη ύλη» το χιόνι. Ήταν μια εμπειρία που σίγουρα θα μας μείνει αξέχαστη!

Κατά το μεσημεράκι λίγο πριν το Λεβίδι κάναμε μια στάση για φαγητό. Ο χώρος που μας υποδέχτηκε , ζεστός και ιδιαίτερα προσεγμένος, μας θύμισε αίθουσα δεξιώσεων για γαμήλιο τραπέζι! Τα γέλια και οι συνομιλίες των μαθητών γέμισαν πληθωρικά  την ευρύχωρη αίθουσα κι η αίσθηση της κοινότητας , που μας χαρακτηρίζει ως Έλληνες,  ζέστανε αμέσως την ατμόσφαιρα. Τα παιδιά απόλαυσαν τα νόστιμα πιάτα αλλά και τη συντροφιά των αγαπημένων τους φίλων.

Τελευταίος σταθμός της εκδρομής μας (γύρω στις 3.00 το μεσημέρι) ήταν η ιστορική Τρίπολη. Το άγαλμα του Γέρου του Μοριά στο κέντρο της πλατείας Άρεως με τα οστά του θρυλικού ήρωα στη βάση του μας υποδέχτηκε, για να μας θυμίσει τι μπορούμε να καταφέρουμε ως λαός όταν ομονοούμε και ξέρουμε να συγχωράμε. Τα παιδιά έμαθαν για τις ιστορικές συνθήκες κάτω από τις οποίες παραδόθηκε η Τριπολιτσά στον ελληνικό στρατό το 1821 και θαύμασαν για ακόμη μια φορά την στρατιωτική ιδιοφυϊα του Κολοκοτρώνη . Στη συνέχεια απόλαυσαν μικρούς περιπάτους στους γύρω χώρους αλλά και πάσης φύσεως παιχνίδια στο κέντρο της ευρύχωρης πλατείας.

Με το νου και την ψυχή γεμάτο όμορφες εικόνες και αξέχαστες εμπειρίες πήραμε το δρόμο της επιστροφής για να φτάσουμε στις 4.30 για στην πόλη μας. Η επιστροφή στο αστικό περιβάλλον της Κορίνθου μας έκανε να νοσταλγήσουμε από την πρώτη στιγμή τον πεντακάθαρο αέρα και τις ομορφιές του βουνού και να ευχηθούμε και για άλλες παρόμοιες εξορμήσεις στην αγκαλιά της μητέρας Φύσης…

Apr 03 2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ (ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ – ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ – ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ)

Την Δευτέρα 21/11/2016, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου μπήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για μια μονοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα. Η διαδρομή προς την πρωτεύουσα ήταν υπέροχη. Όλοι ήμασταν ενθουσιασμένοι γιατί αρχικά θα ξεφεύγαμε από την καθημερινότητα του σχολείου και την πίεση των διαβασμάτων ,αλλά και επειδή θα γνωρίζαμε την πρωτεύουσα της χώρας μας και θα ανακαλύπταμε τις ομορφιές της.

Read the rest of this entry »

Jan 08 2017

Κλειστά όλα τα σχολεία στο Δήμο Κορινθίων στις 9 και 10 Ιανουαρίου

Σας γνωρίζουμε ότι αύριο ΔΕΥΤΕΡΑ 9/1/2017, σύμφωνα με τις αποφάσεις των Δημάρχων βάση των διατάξεων του άρθρου 58 και 94 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α ́/7-6-2010) όλα τα Σχολεία του Δήμου Κορινθίων θα μείνουν κλειστά.

Όλα τα Σχολεία του Δήμου Κορινθίων θα μείνουν κλειστά και για αύριο Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Dec 12 2016

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης (Γ’ Τάξη)

egklima_kai_timoriaΤην Κυριακή 13 Νοεμβρίου οι μαθητές της Γ’ τάξης παρακολούθησαν στο θέατρο «Άνεσις» στην Αθήνα τη θεατρική παράσταση «Έγκλημα και τιμωρία» βασισμένη στο παγκόσμια αναγνωρισμένο λογοτεχνικό έργο του Ρώσου πεζογράφου και στοχαστή  Φίοντορ Μιχαήλοβιτς Ντοστογέφσκι.Η  σκηνοθεσία  του Λεβάν Τσουλάτζε-αναμορφωτή του Γεωργιανού θεάτρου-και οι εξαιρετικές ερμηνείες των ηθοποιών  παρέσυραν τους μαθητές μας στο λαβύρινθο της αλλοτριωμένης ψυχής του ήρωα,  φέρνοντάς τους αντιμέτωπους με τα ύψιστα ηθικά διλήμματα που πραγματεύεται στο βιβλίο του ο Ντοστογέφσκι.